Ariston villanybojler garanciális javítás
Hogyan működik, mit kell tudni róla?
Már évek óta foglalkozunk bojler javítással, szinte bármilyen típusú bojlert megjavítunk, amihez be tudjuk szerezni az alkatrészeket. Egy ideje már megfogalmazodott a gondolat, hogy Ariston szerviz legyünk és a napokban sikerült az Ariston Thermo Hungária Kft-vel szerződést kötni. Így mostantól az Ariston szervizpartnereként, már nem csak garancián túli, hanem garanciális javítással és a garancia meghosszabbítása miatti időszakos karbantartásokkal is állunk rendelkezésükre.
Hogyan működik a gyakorlatban az Ariston villanybojler garanciális javítás, szervizelés?
Telefonos megkereséskor, szükségünk van a bojler, hőszivattyú típusára és a hiba pontos leírására. A garanciális bojler javítás apró problémája, hogy az Ariston készülékek széles választéka miatt, bár rengeteg alkatrésszel rendelkezünk, alkalmanként nincs minden készleten, de szerencsére a hiányzó alkatrészek 1-2 napon belül beszerezhetőek.
Nem garanciális a javítás :
– Ha szabálytalanul, vagy hiányosan lett kitöltve a jótállási jegy.
– Ha szakszerűtlen használatból ered a hiba.
– Ha a készüléket csak be kell kapcsolni, vagy állítani.
– Ha a munka nem jár alkatrészcserével.
– Ha a hiba elemi kár miatt következik be.
– Ha a garanciális karbantartás elmaradt.
Az Ariston a készülékekre 1+1 / 3 / 7 év, a garanciajegyen rögzített jótállást vállal melynek feltétele a 12-24 havonként (garanciajegyen jelzett periódusonként, 1-2 évente egyszer a vásárlás hónapjában) történő karbantartás, melynek költsége a tulajdonost terheli!
Ariston villanybojler garanciális javítás költségei
Ariston szervizként a megrendelt garanciális bojler javítás esetén, ha a garanciális feltételeknek megfelel, akkor díjmentes a javítás, nincs kiszállási díj sem! Ha a feltételeknek nem felel meg, választhatja a térítés ellenében történő javítást, vagy kiszállási díj megfizetése mellett elállhat a javítástól. Javasoljuk, a készülék javítását akkor is ha nem érvényesíthető a garancia, hiszen gyári alkatrészekkel és szaktudással rendelkezünk, és nem utolsó sorban gyorsan megoldjuk a problémát.
A hiba bejelentése után a szabad kapacitás függvényében rövid időn belül felkeressük, megállapítjuk a hibát, megrendeljük a szükséges alkatrészeket vagy, készleten lévő alkatrészek esetén azonnal megjavítjuk a készüléket.
Mennyibe kerül az Ariston villanybojler garanciális karbantartás?
Természetesen függ a bojler karbantartás ára a készülék típusától, és a telephelyünk távolságától. Áraink mindig versenyképesek, szolgáltatásunk magas minőségű! Az aktuális és általános árainkat ITT TALÁLJA! Pontos árakat a hiba, vagy karbantartási feladat ismeretében, telefonon vagy e-mailben tudunk adni!
Az Ariston bojlerek garanciális karbantartásával a készülék élettartama jelentősen meghosszabbodik. A garanciális idő tartama alatt bármilyen meghibásodás esetén, teljeskörű a garancia! Az Ariston szerviz egyedülálló módon egy 7 éves készülék komplett elektronikáját is garanciában cseréli! Ennek feltétele, hogy a karbantartásokat időben, arra jogosult ARISTON SZERVIZ végzi el és azt regisztrálja!
Andris 10 Rs vízmelegítőm szivárog,vízmelegítéskor.kb1 hónapja vásárolt.
Kedves Tamás!
Kérem keressen telefonon.
Üdvözlöm, Ariston bojlerrel lenne problémám, vszínű vízkőmentesítésre lesz szükség. Melegít, de csak feltekerve, úgy pedig sokat fogyaszt.Árajánlatot szeretnék kérni, hogy mennyiért tudnák ezt nekem megjavítani.
Köszönettel
Flender Andrea
Jó reggelt! Egy napja vásároltunk Ariston Pro 1 EXO bojlert a bekapcsoló gombja világít de nincs meleg víz! Mi lehet a baja?
Garanciális szervizt javaslok.
Jó napot
Keringtető szivattyú van a bojler melegviz ágában bekötve mivel a bojler messze van a zuhanytól. A visszakeringtetés a hideg ágba megy így a hidegviz kör nem hideg hanem meleg. Adhat e hibakódot a bojler?
Válaszát köszönöm László
Az Ariston 10 l-es mosogató alatti villanybojler hátulja teljesen szétrepedt hosszában. A készülék 5 éve lett vásárolva, tehát már nem garanciális, de mégis azt gondolom, hogy ez súlyos műszaki probléma. Mert a bojler azóta egy rögzített helyen volt és
még csak hozzá sem lehetett férni, hiszen a fal felőli hátsó oldala repedt szét.
Egy ilyen darabot nem pár évre vesz az ember és nem is pár évre szól a használata.
Ahhoz képest elég drága darab, ha ilyen konstrukciós, elemi hiba miatt sűrűn kell cserélni, arról nem is beszélve, hogy milyen kárt okoz a konyhabútorban és az egész konyhában a vízömlés amit okoz.
Kedves Ágnes!
Problémáját ha gondolja, az Ariston ügyfélszolgálatnak jelezze. Mi nem tervezünk, nem gyártunk, nem forgalmazunk készüléket. Javítással foglalkozunk. Az ön esetében vélhetően a készülék anódja elfogyott ( éves karbantartásokon kellett volna ellenőrizni, időnként cserélni).
Ilyenkor a tartály rozsdásodni kezd, majd kilyukad.
E 22 hibakódot kaptam,mi lehet a baj?
Általános túlmelegedést jelent. talán vizkő okozza.
ARISTON VELIS EVO 100 literes vízmelegítő másfél éves tökéletes működés után most állandóan leveri a biztosítékot mikor be kéne kapcsolnia. Mi lehet a hiba?